Aplikačný referent
Miesto práce
Južné nábrežie, Vyšné Opátske
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.1.2021
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 200 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aplikačný referent pre IKT ma zodpovednosť za správu informačných systémov, ktoré sú dôležité pre chod podniku. Náplňou je bližšia znalosť týchto informačných systémov, tak aby mohol vykonávať požadované zmeny nastavení. Zabezpečuje servis a podporu zamestnancom. Je zaškolený dodávateľom informačných systémov tak, aby mohol vykonávať zmeny a technickú podporu na lokálnej úrovni na strane zamestnávateľa. Môže sa vyskytnúť v pozícii konzultanta pri navrhovaní nových riešení.
Zabezpečuje technickú podporu a servis zamestnancom, zodpovedá za plynulý chod aplikácií osobných počítačov pre každodenné potreby fungovania podniku. Taktiež zabezpečuje inštaláciu novo nadobudnutej IT techniky, činnosti spojené s realizáciou záručného a pozáručného servisu, nadštandardné mimozáručné činnosti pre zamestnancov v závislosti od dohodnutých obchodných podmienok. V prípade väčších dodávateľských projektov sa zúčastňuje na príprave a realizácii. Veľkú časť svojej práce vykonáva medzi zamestnancami, dôležitým aspektom jeho práce je preto orientácia na riešenie problému - zmysel pre službu a podporu.
Zabezpečuje:
- správu informačných systémov dôležitých pre fungovanie podniku
- základné školenie nových zamestnancov do informačných systémov
- softvérové licencie pre informačné systémy
- inštaláciu softvéru a jeho aktualizáciu
- údržbu a opravu výpočtovej techniky
- zabezpečuje technickú správu web stránky podniku
je súčinný pri:
- kontrole a údržbe telekomunikačných služieb
- kontrole zverejňovanie zmlúv, faktúr, objednávok na webovom sídle spoločnosti podľa platnej legislatívy NR SR
- zabezpečuje, vykonáva, kontroluje informácie, oznámenia, obsah na webovom sídle spoločnosti
- plánovaní kapacitných potrieb výpočtovej techniky pre nasledujúce obdobia, následne návrhu a výber pre nákup PC a príslušenstva k nim, sieťových komponentov a programového vybavenia
- riešení a kontrole zálohovaní podnikových dát
- zabezpečovaní bezproblémového chodu počítačovej siete a prevádzke internetu
- pri správe serverov
- správe a údržbe multifunkčných zariadení a súvisiaceho SW vybavenia spolu s dodávateľom
- komunikácii s dodávateľmi IKT technológii a techniky
Zamestnanecké výhody, benefity
- príspevok na stravu zamestnanca
- príspevok do DDP
- príspevok na športové aktivity
- príspevok na kultúrne akcie
- príspevok na regeneráciu pracovnej sily
- platená dovolenka nad rámec zákona
- príspevok pri životných jubileách
- zamestnávateľ umožňuje zamestnancom bezplatné parkovanie na parkovisku zamestnávateľa
- mobilný telefón aj na súkromné účely
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. Stupňa
Vzdelanie v odbore
Elektrotechnika, Informatika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť operačných systémov Microsoft pre PC a notebooky, inštalácia a konfigurácia
- znalosť inštalácie aplikácii, upgrade SW a HW, zálohovanie
- základná znalosť počítačových sietí
- základné skúsenosti s inštaláciou a konfiguráciou IT techniky
- technické znalosti a zručnosti
- prehľad a orientácia v oblasti IT
- analytické myslenie
Vhodné odborné znalosti
- Microsoft 365 / Office 365
- Správa identít a práv / RBAC
- Základné znalosti Microsoft Azure
- Základné znalosti VMware ESXi
- Základné znalosti sieť. prvkov Ubiquity Unifi
- Základné znalosti Windows Serve
Informácie:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš štruktúrovaný životopis s motivačným listom. Spoločnosť bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, pozvánkou na osobný pohovor. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Kontakt: 055/7871 301
- e-mail: bpmk@bpmk.sk
- adresa: Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.
Južné nábrežie 13
042 19 Košice